BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Pasta Con Le Verdure (Sebzeli makarna)

                     5 adet patlıcanı aynı bu şekilde dilimledim. ve tuzlu suda bir süre beklettim...
                                       1 adet kabak kullandım. kabuğunu soyup dilimledim.

                                 5 adet dometesin kabuklarını soyup küp küp doğradım.
           1 adet soğan kullandım. onuda küp küp kesip ilk olarak tencereye soğanı koydum.
                                                     Zeytinyağını komili tercih ettim.
                           5 adet biberi kesip soğanın ardından biberleri tencereye koydum.

                              malzemeleri birleştirdim ve çok az su koyarak biraz kavurdum.
                                                               pişmeye bıraktım.

                                        Ve makarnayla buluşturdum....AFİYET OLSUN... :)

2 yorum:

  1. eee bu çok güzel görünüyor:))) afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederim canım :) dene sende çok beğeneceksin :))

    YanıtlaSil