BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

12 Ağustos 2013 Pazartesi

shıseıdo suya dayanıklı fondöten

merhaba arkadaşlar  dün akşam instagram hesabımı açtım gizemhusnusolak olarak takip etmek isteyenleri beklerim. şimdi size az önce gelen fondötenimden bahsetmek istiyorum benim çok ihtiyacım olan bir şeydi.
 alışverişimi markolaydan yaptım. kapıda ödemeli biraz geç geldi ama olsun. sonunda kavuştum. :)
 shıseıdo marka 30 faktörlü güneş koruması suya ve tere dayanıklı. yani denizede rahatlıkla girebiliyorsunuz. benim yüzüm çok terlediği için hiç fondöten kalmıyor. yada yamalı gibi her yeri farklı ton oluyor. sonunda çözümümü buldum.
 yanında ayrı bir kutuda süngeriyle birlikte geliyor. birde serum koymuşlar . hepinizi çok öpüyorum hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder