BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

22 Ağustos 2013 Perşembe

1 günüm...

merhabalar arkadaşlar artık çok tembellik etmeye başladım. bilgisayarımda bir sürü fotograflar yayınlanacak postlar birikti fakat ben instagramdan kopup bu tarafa dönemedim. oradan aktif olarak her anımı paylaşıyorum beni gizemhüsnüsolak olarak takip edebilirsiniz. nereden başlayayım bilmiyorum kardeşlerim 1 hafta tatile bana geldiler daha sonra 10 agustos doğum günümdü ve hediyemi aldım. sevgili kocam bana yeni çıkan samsung galaxy mega model telefon almış. gerçekten tam benim istediğim gibi gösterişli ve hızlı. dün akşamda harika bir ayakkabı aldık
daha sonra çeşme marinada güzel bir yemeğin ardından özsüte oturduk ve tatlılarımızı yedik
özsütün marina manzarası gerçekten harika bir yer ben çok beğeniyorum
tiramisum
eve dönüş yolumuz
buda yaptığım makyaj
burda daha net görünüyor. böyle bir makyaj yaptım. üzerimede pudra pembesi bir elbise giydim.hepinizi çok öpüyorum hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder