BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

8 Ağustos 2013 Perşembe

:(

Günaydın herkese iyi bayramlar... malesef o kadar yorgunum ki ben bayramdan hiç birşey anlamadım dün sabah 6 dan gece 1 ekadar ayakta işteydik. bayram yoğunluğundan dolayı burası bayağı bir kalabalıktı. iş stresi ödemeler insanlarla uğraşmak zaten ayrı bir dert çok yıprandım. bugün 10 a kadar sevgili kocam izin verdi bana ama ben hala kendime gelemedim yarım saat sonra gidicem.Yarında doğum günüm planlarımız var ama bende hal yok. ev darma dağın mutfak yığılmış hiç bir iş yapamıyorum. neyse hepinizi öptüm hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder