BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

22 Mayıs 2013 Çarşamba

FORBEST ALIŞVERİŞİM

 Romantik günler için biten mumlarımı yeniledim:) 50 li mum aldım.
 Takma kirpik çok seviyorum rimelle uğraşmak istemediğim günlerde gerçek bir kurtarıcım oluyor. Çünkü ben rimeli tam 1 saat sürebilirim bu yüzden hemencecik bitiyor zaten:)

Yine  zamanımın olmadığı günlerde oje kurutucu çok işime yarıyor.pratik :)

Bu güzel terliğide anneme görüp hemen gidip kendimede aldım :) çok şirin duruyor. şeffafda bu sene çok moda.şeffaf çanta ve ayakkabılarımı yavaş yavaş edinmeye başladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder