BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

6 Ağustos 2013 Salı

YENİ ALIŞVERİŞ...

Merhaba arkadaşlar.. geçen gün size avondan birşeyler sipariş ettiğimi yazmıştım. ve dün geldi bugün size ancak yazabiliyorum. bayramada çantam yetişti gerçekten katalogtakinden daha büyük ve güzel.
 yeni gömleğimle çok uyumlu.. arasam bu kadar uyumlusunu bulamazdım :) fiyatı:27.20 tl
 bu parfümü uzun zamandır indirime girmesi için bekliyordum vee sonunda benim oldu.
 yanında vücut losyonu ve vücut spreyi hediyeydi. ama vücut spreyini yollamamışlar daha sonra gelir her halde.fiyatı:46.50 tl
 bunlarda biri tabikide maskara:) vazgeçilmezim :) kutudakiler siyah noktaları yok eden ve cilde berrak bir görünüm veren maske. kocacım bile bu maskeyi yaptıktan sonra cildimi fark etti düşünün yani :) tabikide bu maskelerden biri yakında yapacağım çekişimin bir parçası.. :)

 soyulabilen siyah nokta maskem...
 hepinizi çok öpüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder