BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

20 Temmuz 2013 Cumartesi

YAZ ALIŞVERİŞİM

Merhaba canlarım uzun bir aradan sonra geri döndüm. habersizce gitmemin bir çok sebebi var fakat bu yaz sezonu bizim bolca çalıştığımız aylar. eşimle bir manav açtık. onuınla ilgileniyoruz şu sıralar ama tabikide yep yeni şeyler aldım bu sırada size hepsini göstereceğim. umarım beğenirsiniz :)



 Ben bu ürünü çok beğeniyorum.  bu yüzdende yaz aylarında en çok kullandığım ürünlerden birisi.terlemeyi önlüyor ve kendimi rahat hissettiriyor.

 yeni alığım şampuanım.

 dul jelim.

 işte bu peeling bu güne kadar kullandıklarımın en iyisi. Cildimi inanılmaz yumuşak yapıyor ve mavi küçük parçaçıkları sayesinde cildimi çok güzel arındırıyor. yoğun bir nane kokusu var. Cildime ilk uyguladığımda yüzümün hafif yandığını hissettim ama yıkayınca hiç birşey kalmadı. yanındaki kutuda toniği. oda çok ferahlatıcı kesinlikle bu ürünü öneriyorum. denemeye değer.



 tonik etkili pedler.

 ben yaz aylarında sabahları parfüm kullanmam. en hafif parfüm bile bana ağır geliyor. bu yüzden bu güzel ikiliyi aldım ve almayada devam edicem.Sol taraftaki misler gibi zambak çiçeği kokulu duş jeli yanındakide onun vücut spreyi. elimden hiç düşmüyor. çantamda bir kaç tane var evde aynı şekilde. 5-10 dakikada bir sıkıyorum. kendimi bu kokuyla doğal ve özel hissediyorum. galiba ben zambak kokusunu çok seviyorum bahçemde bile zambak ağacı var. yaprakları biraz çok dökülüyor ama kokusuna deger:)
 

2 yorum:

  1. manavınız hayırlı olsun bol kazançlar canım...ürünlerin çoğu avon sanırım..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım amin hepimize :) ürünlerimin çoğu avondan:)

    YanıtlaSil