BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

21 Temmuz 2013 Pazar

DOĞUM GÜNÜ TELAŞI..

Merhaba arkadaşlarım... sizinle birşey paylaşmak istiyorum. 10 ağustos benim doğum günüm fakat bizde her sene olduğu gibi 1 ay önceden,
telaşı başladı. bende ne giysem ne taksam ayakkabı çanta elbise bulma çabası eşimde ise o güne özel organizasyon ayarlama düşüncesi. ben genelde çok kolay beğenen biriyim fakat girmediğim site bakmadığım yer kalmadı o güne özel bir kıyafet bulamadım. acaba güzel şeylermi yok benmi beğenemiyorum. bana önerebileceğiniz site varmı acaba? bulamıyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder