BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Sizinle göz makyajı hakkında birşeyler paylaşmak istiyorum... normalde göz makyajında farı uyguladıktan sonra eyelıner uygulanır ve maskara. fakat benim sevdiğim ve daha çok kulladındığım özellikle günlük makyajda göz bazımı kullandıktan sonra farımı istediğim şekilde sürdükten sonra bolca rimel uygulamaktır. bana göre daha masum bi görünüş elde ediyorum sabah ve öğlen rahatlıkla kullanılabilir.Eyelıner, daha fazla makyaj gösterdiği için onu genelde tek uygulamayı yada siyah bir farla kullanmayı daha çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder