BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

21 Mayıs 2013 Salı

EKMEK KÖFTESİ

  • merhabalar bugün ekmek köftesi yaptım ve sizinle paylaşmak istedim. Ekmek olarak kepek ekmeği kullandım. fotoğraflara bakalım şimdi...
kepek ekmeğini robotta çektim ve bu şekilde bir kaba koydum. normalde beyaz ekmektende oluyo fakat bana kapakli ekmekten daha lezzetli geliyo.
  
  4 adet soğanı yine aynı şekilde robottan geçirip kaba koydum.tuz ve karabiber ilave ettim sonra yoğurup şekil vermeye başladım.
 
 
                                                                
  şekili yuvarlak olarak yaptım.daha sonra kızgın yağda kızarttım.
                                                                            
  işte bu... gerçekten tadı aynı et gibi deneyin çok seviceksiniz :)afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder