BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

13 Mayıs 2013 Pazartesi

ayakkabı ve çantalarım








































merhabalar size bir kaç tane ayakkabımı gösteriyim istedim bunlar bir kısmı. daha çekiyordum fakat çat kapı arkadaşım gelince yarım kaldı şimdilik bunları gösteriyim dedim sonra göstermeye devam ederim diğerlerini. içlerinde bekarlığımdan beri kullandıklarımda var yeni aldıklarımda hepsini severek kullanıyorum umarım beğenirsiniz. bu arada şunu fark ettim topuklu ayakkabılarımın çoğu dolgu topukmuş. demekki öyle rahat ediyorum fark etmeden hep öyle almışım :) öpüyorum hepinizi ALAÇATIDAN SEVGİLEEER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder