BEN...

Sevdiği adamı bulunca kaçırmadan evlenen :) Alaçatıya gelin gelip yaşadığı yere aşık olan :) cicim aylarını 3 ay değil 3 asır sürdüren :) moda ve makyajla ilgili herşeyi seven :) alışverişlerde kendini kaybeden birinin bloğundasınız.... :)

28 Mayıs 2013 Salı

ALTIN TONLARINDA OJE HEMDE LEOPAR DESENİYLE :)

Merhaba arkadaşlar ben oje tasarımını çok sevdim. yeni bir desenle devam ediyorum. bakalım nasıl olmuş :)
 Ben leopar deseni dedim ama ilk defa denediğim için benzetemeyenler olabilir en azından öyle yapmaya çalıştım.:) :) :)
 Bunlar kullandığım ojelerim :)
 Cecile 38 no. sedefli
 Cecile 102 no mat
                                                                                                                                                                          Rapsodi nosu yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder